تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 20:53
کد خبر : 76866

در جلسه معارفه مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان مطرح شد؛ استاندار گیلان: از اختیارات کامل قانونی در بازرسی‌ها استفاده شود

در جلسه معارفه مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان مطرح شد؛ استاندار گیلان: از اختیارات کامل قانونی در بازرسی‌ها استفاده شود

جارستان: استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید حسن خلق، خدمت صادقانه و خالصانه اساس کار باشد، گفت: در بازرسی‌ها به‌منظور ارزیابی عملکرد اداره‌ها، از اختیارات کامل قانونی استفاده شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه معارفه مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور

جارستان: استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید حسن خلق، خدمت صادقانه و خالصانه اساس کار باشد، گفت: در بازرسی‌ها به‌منظور ارزیابی عملکرد اداره‌ها، از اختیارات کامل قانونی استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه معارفه مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان که با حضور شماری از مدیران کل ستادی استانداری برگزار شد؛ با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت اعتلای سازمانی و پیشبرد اهداف توسعه محور دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اگر در مسیر زندگی و کار و تلاش به خداوند توکل نموده و با خلوص نیت در جهت کسب رضایت باریتعالی، مردم و البته در مسیر قانون گام برداریم؛ به یقین خشنودی خداوند هم حاصل می شود.

وی با تصریح اینکه در این مسیر اثربخشی ، بهره وری و دستاوردهای مهم حاصل می شود؛ ادامه داد: تعهد و تخصص در حصول نتیجه مطلوب ، نقش مهمی دارد و تأکید دارم در انجام بازرسی ها، علاوه بر آنکه باید حسن خلق، خدمت صادقانه و خالصانه اساس کار باشد؛ لازم است قانون و انصاف مبنا قرار گیرد.

استاندار گیلان تکریم و جلب رضایت مردم و حسن خلق با آنان را لازمه ادبیات مشترک تمامی مدیران و مشی رفتاری همگان عنوان و اضافه کرد: همه امور باید بر محور و مبنای قانون باشد تا بتوانیم سلامت اداری را ارتقاء دهیم از این‌رو از اداره کل بازرسی استانداری انتظار دارم برای حصول این مهم و نیز اثربخشی، اهتمام جدی ورزد.

نماینده عالی دولت در استان بهبود ارتباط سازمان ها و نهادها با یکدیگر را امری مهم خواند و گفت: با توجه به جایگاه حاکمیتی استانداری، باید رابطه تنگاتنگی با سایر ادارات داشته باشیم و لازم است از ظرفیت حداکثری اختیارات قانونی استفاده کنیم.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات محمدرضا محمدی‌فتیده؛ حکم انتصاب علی بهرامیان به عنوان مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان به وی اعطا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.